Mittwoch, 15. November 2017

Some attentive cats

Yesterday I went to my parents for a nice dinner and got some tasty nut pancakes.


After that I went back home to our cats, who demanded a lot of attention again, so I entertained them. Afterwards I continued listening to podcasts and playing Path of Exile. But while this was nice to do, our pussy cat wanted more and started sleeping on my left arm while I was playing. So I took a break and went with her onto the couch.
Gestern war ich nach der Arbeit bei meinen Eltern auf ein gutes Abendessen mit Nusspalatschinken.


Danach ging es nach Hause zu den Katzen, die wieder Aufmerksamkeit haben wollten. Nachdem ich ausgiebig mit ihnen gespielt habe, habe ich dann wieder Podcasts gehört und ein bisschen Path of Exile gespielt. Die Mieze war allerdings so anhänglich, dass sie sich auf meinem linken Arm eingerollt hat, während ich gespielt habe. Also habe ich dann Pause gemacht und mich mit ihr auf die Couch gesetzt.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen